Wednesday, May 16, 2007

Test drive?

Μετά από προσκληση της rodoula-kelly (την οποία ευχαριστώ) απαντώ στο ερωτηματολόγιο

1. Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι:
Να έχω υγεία και να χαίρομαι τις απλές στιγμές της ζωής.
2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Ο γιός μου που χωροπηδάει πάνω στο κρεβάτι μου.
3. Hτελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια.
Προχθές, η σοβαρή ατάκα του γιού μου (2 ½ ετών) «έχεις απόλυτο δίκιο μπαμπά» όταν τον μάλωσα.
4. To βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας.
Έχω αρκετά «θετική» σκέψη.
5. Το βασικό σας ελάττωμα.
Πολλές φορές τεμπελιάζω.
6. Σε ποιά λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Σε αυτά που γίνονται από άγνοια.
7. Με ποιά ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Καμμία.
8. Ποιοί είναι οι ηρωές σας σήμερα;
Η γυναίκα μου!
9. Το αγαπημένο σας ταξίδι.
Στα βουνά της Ελβετίας.
10. Αγαπημένοι σας συγγραφείς
Δεν έχω κάποιον συγκεκριμένο.
11. Ποιά αρετή προτιμάτε σε ένα άντρα;
Την ακεραιότητα.
12. Σε μία γυναίκα;
Επίσης.
13. Αγαπημένος συνθέτης.
Χατζιδάκις
14. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Yassou Maria!
15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε.
Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο.
16. Η ταινία που σας σημάδεψε.
Ο Άγγλος ασθενής.
17. Αγαπημένος ζωγράφος.
Δεν έχω κάποιον συγκεκριμένο.
18. Αγαπημένο χρώμα.
Μπλέ.
19. Ποιά θεωρείτε τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Το ότι ζω ακόμα από τη δουλεία που μου αρέσει να κάνω.
20. Το αγαπημένο σας ποτό.
Κρασί Cabenet Sauvignon
21. Για ποιό πράγμα μετανοιώνετε περισσότερο.
Που άρχισα το κάπνισμα.
22. Τι απεθάνεστε περισσότερο απ'όλα;
Το ψέμα και την υποκρισία.
23. . Οταν δεν γράφετε ποιά είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Βόλτες στη φύση.
24. Ο μεγαλύτερος φόβος;
Οτι κάποια στιγμή ο εγκέφαλός μου θα με εγκαταλείψει.
25. Σε ποιά περίπτωση θα επιλέγατε να πείτε ψέμματα;
Για να μην πληγώσω κάποιον.
26. Ποιό είναι το μότο σας;
One for all and all for one.
27. Πως θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Χωρίς τύψεις.
28. Εαν συνέβαινε να συναντήσετε το θεό,τι θα θέλατε να σας πει;
Γιατί ενώ είναι τόσο γεναιόδωρος στο να δίνει στον άνθρωπο ηδονές, είναι τόσο τσιγκούνης με την λογική.
29. Σε ποιά πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτό το καιρό;
Ελπίζω συγκροτημένη.
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και τη υπομονή σας.
Και εγώ. Τι κερδίζω; :)

1 comment:

kelly alamanou said...

Τι κερδίζεις; Μόλις το πάρω θα σου πω...
Αυτό το ''εχεις απόλυτο δίκιο'' του γιού σου ήταν πολύ καλό!
Η θετική σκέψη εχει να κάνει με τις θετικές επιστήμες η με τη θετική ενέργεια;
Α ναι η τεμπελιά ΔΕΝ είναι ελάτωμμα, κατ'εμέ χαρά θεού είναι,αλλά πάλι εντάξει γνώμες είναι αυτές.
Να'σαι καλά.